Prelegent Bartek Bernabiuk – BUDOWANIE DOŚWIADCZENIA KLIENTA

Wartość wykładów:
Podczas wykładów burzę stereotypy i odmienne spojrzenie na otaczający nas świat. Nie tworzy zbędnego dystansu między sobą – podróżnikiem, a publicznością, nawiązuję do potencjalnych doświadczeń uczestników spotkania i przybliża im swoje doświadczenia w sposób lekki lecz pozostawiający wyraźny morał.

Tematy Wykładów:

CZEGO MOŻNA NAUCZYĆ SIĘ PŁYNĄC STOPEM PRZEZ ATLANTYK – historia podróży przez Atlantyk i pracy w turystyce, życiowych wyborów, połączenia pracy z pasją, wytrwałości w dążeniu do celu.

BUDOWANIE DOŚWIADCZENIA KLIENTA – PRZYKŁADY ZE ŚWIATA TURYSTYKI – pokazanie przykładów niezwykłych doświadczeń z obszaru obsługi klienta w świecie turystyki, oparte o programy rozwojowe prowadzone dla korporacji w Japonii, Indiach, USA, Szwajcarii, Singapurze, Botswanie, Namibii i wielu innych krajach.

ŚWIAT OCZAMI PILOTA WYCIECZEK – opowieść o charakterze groteskowym, pokazująca współczesnego turystę oczami ludzi pracujących w branży.

ŚWIADOMOŚĆ W PODRÓŻY – ciąg historii pokazujących ważne punkty styku turystyki z otaczającym światem, od spotkań z niedźwiedziami na Alasce po projekty wykorzystania całych wiosek rybackich w obsłudze turystyki – opowiedziana na wesoło. O moralności, ekologii, odpowiedzialności.

https://youtu.be/IMB_i53J9NM

https://bernabiuk.pl/wykady-motywacyjne/

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii, Strategia 2w1, Wydarzenia i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Polecane wydarzenia

Wszystkie
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
MARZENA LELONKIEWICZ
marzena.lelonkiewicz@forumrozwoju.pl
tel. 692 945 172