Strategia 2 w 1

Z przyjemnością informujemy o nowej koncepcji biznesowej. Książka Strategia 2w1. Znane + Znane = Nowe. otrzymała pozytywne komentarze zarówno ze strony praktyków tworzenia biznesu jak i mediów branżowych. Szczegóły na oficjalnej stronie autora www.strategia2w1.pl

KSIĄŻKĘ POLECAJĄ:
Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku „Innowacja to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić innowację sposobem na biznes.”
Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Polbank Polska S.A.„Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym.”
Gorąco zachęcamy Państwa do zapoznania się z książką.

Książka Strategia 2w1 odp3D-Book-Template-ready-254x300owiada na potrzeby menedżerów stojących przed zadaniem stworzenia innowacji. Celem Strategii jest dostarczenie menedżerom i przedsiębiorcom praktycznych narzędzi do tworzenia innowacji typu „2w1″. Książka zawiera zestaw ćwiczeń mających na celu ułatwienie kreowania nowości.
•    Jest to nowe spojrzenie na tworzenie wartości dla klienta.
•    Zakłada połączenie już istniejących elementów w nowy innowacyjny produkt.

Autor opowiada o produktach, które łączą już istniejące wcześniej komponenty dając nowy produkt. Przykładem takiego produktu jest woda iLove Water:  [Woda + Magazyn dla kobiet ] Magazyn znajdujący się za etykietą wody 0,5l to produkt stworzony przez Polkę – Joannę Wojtalik, sprzedawany w Australii, który pozwala podwójnie zarabiać jego autorce na sprzedaży produktu: na wodzie i na reklamie umieszczonej w gazecie. Więcej o przykładzie. Podobnych produktów Strategia 2w1 opisuje ponad 100.
Materiały tutaj lub tutaj

Tomasz Szczęsny. Jest trenerem prowadzącym warsztaty dla przedsiębiorców i menedżerów, konsultantem pomagającym tworzyć innowacyjne produkty, kierował firmą wprowadzającą innowacyjne rozwiązania w obszarze b2b (business -to -business). W każdej z tych ról miał styczność z innowacyjnymi produktami. W końcu zaczął dostrzegać schematy i podobieństwa oraz porządkować dane, które pozwoliły mu stworzyć model tworzenia innowacji, które łączą znane elementy w taki sposób, że powstaje nowy produkt. Założyciel 4 innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu (INSEAD, Francja). Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum (Nowy Jork). Absolwent SGH.  https://pl-pl.facebook.com/strategia2w1

Polecane wydarzenia

Wszystkie
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
MARZENA LELONKIEWICZ
marzena.lelonkiewicz@forumrozwoju.pl
tel. 692 945 172