Książka Strategia 2w1 odpowiada na potrzeby menedżerów stojących przed zadaniem stworzenia innowacji. Celem Strategii jest dostarczenie menedżerom i przedsiębiorcom praktycznych narzędzi do tworzenia innowacji typu „2w1″ Książka zawiera zestaw ćwiczeń mających na celu ułatwienie kreowania nowości.
– Jest to nowe spojrzenie na tworzenie wartości dla klienta.
– Zakłada połączenie już istniejących elementów w nowy innowacyjny produkt.
Autor opowiada o produktach, które łączą już istniejące wcześniej komponenty dając nowy produkt. Przykładem takiego produktu jest woda iLove Water: [Woda + Magazyn dla kobiet ] Magazyn znajdujący się za etykietą wody 0,5l to produkt stworzony przez Polkę – Joannę Wojtalik, sprzedawany w Australii, który pozwala podwójnie zarabiać jego autorce na sprzedaży produktu: na wodzie i na reklamie umieszczonej w gazecie.
KSIĄŻKĘ POLECAJĄ:
Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku „Innowacja to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić innowację sposobem na biznes”;
Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A. „Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym”.
Więcej o strategii
http://www.slideshare.net/tom_lucky/strategie-biznesu-artyku
http://www.slideshare.net/tom_lucky/wywiad-dla-cio