Czas trwania: 2 – 4h
Poruszane tematy:
- Blue Ocean Strategy na tle innych strategii biznesowych,
- definiowanie błękitnych oceanów,
- kanwa strategii,
- model 6 dróg,
- schemat i diagram Eliminuj-Redukuj-Wzmocnij-Stwórz,
- mapa użyteczności dla klienta,
- masowy korytarz cenowy,
- uwagi przy wdrażaniu strategii,
- i inne.
Korzyści dla uczestników:
- dysponują wiedzą dotycząca wszystkich najważniejszych elementów składających się na Strategię Błękitnego Oceanu,
- potrafią zastosować strategię do tworzenia i oceny własnych pomysłów,
- mogą uczestniczyć w sesjach roboczych, których celem jest stworzenie nowej strategii dla firmy.
Dla kogo: Dla osób, które chcą poznać Strategię Błękitnego Oceanu od podstaw.
Bonus: Uczestnicy otrzymają książkę Strategia Błękitnego Oceanu oraz specjalną instrukcję, jak krok po kroku tworzyć własne błękitne oceany. Każdy uczestnik otrzyma także cas’y do indywidualnej analizy, opracowane przez FRM.